Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Επιστροφή...

Το ξέρω ότι δε σας έλειψα, αλλά όπως καταλάβατε επέστρεψα. Κατά την προεκλογική περίοδο ξεφύτρωσαν πολλά blogs που κάνανε την δουλίτσα τους και μετά μην τον είδατε. Εγώ είπα να απέχω και ουσιαστικά, με εξαίρεση την ανάρτηση για τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο, το έκανα με επιμέλεια. Έκτοτε, με πήρε η μπάλα και δεν είχα χρόνο ούτε για την τουαλέτα, που λένε. Τώρα μπούχτισα τόσο πολύ που αποφάσισα να ξεσκάσω διαδικτυακώς. Να στείλω τους χαιρετισμούς μου σε όλους μου τους αναγνώστες. Και στους τέσσερις!!! Πρώτα στον φίλο "αυτονόητο" που πότε συμφωνώ μαζί του και πότε διαφωνώ, αλλά πάντα προσπαθεί να κρατάει ένα επίπεδο υψηλό. Στον κύριο Καρακούση που ως τεχνικός κατά βάσει διαφωνώ με τις απόψεις του, αλλά δε μπορώ να μην αναγνωρίσω την αγάπη του για τον τόπο. Στον "πέλεκυ" που άλλαξε εμφάνιση και με έχει μπερδέψει. Και τέλος στον ΦΙΛΟ μου τον Βασίλη. Βασίλη μου δεν ήξερα ότι με διαβάζεις. Κι εσύ, βέβαια δεν ξέρεις ότι γράφω. Τι να κάνουμε, η ανωνυμία και η ελευθερία που αυτή συνεπάγεται έχουν κάποιο τίμημα.
Δε δεσμεύομαι ότι θα είμαι συνεπής σε κάποιο χρονοδιάγραμμα αναρτήσεων, γιατί τέτοιο δεν έχω. Λεφτά δεν βγάζω, το γούστο μου κάνω. Υπόσχομαι όμως ότι θα προσπαθήσω να γράφω πιο συχνά. Να είστε όλοι καλά

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Από την Κατερίνη με αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου